Wadlopen Pieterburen
Home Wadlopen Tijden / Tochten Arrangementen Overnachten Restaurants Wellness Wadloopwinkel  
 
 

Algemene Hotel Voorwaarden

 

U dient bekend te zijn met deze Algemene Voorwaarden alvorens u boekt!

 

Op al onze reserveringen en arrangementen zijn deze Algemene Voorwaarden namelijk van toepassing.

Als u een hotelovernachting of arrangement heeft geboekt (u heeft uw akkoord en adresgegevens gemaild)

dan zijn onderstaande Algemene Voorwaarden bindend.

 

Algemeen

 

• Prijzen zijn inclusief BTW.

• De toeristenbelasting/lokale heffingen à €2,50 p.p.p.n. voldoet u ter plaatse bij de receptie.

• Prijzen voor arrangementen met een overnachting zijn gebaseerd op het gebruik van een tweepersoonskamer, tenzij anders vermeld.

• Voor deelnemers die gebruik willen maken van een eenpersoonskamer wordt er een toeslag van €25,-  

   per persoon, per nacht, op de kamerprijs berekend.

• Consumpties (drankjes) zijn niet bij de prijzen inbegrepen, tenzij anders vermeld.

• Speciale menu wensen en diëten dient u tijdig - minimaal één week van te voren – door te geven.

• Inchecken tussen 15.00 en 18.00 uur in de receptie op Hoofdstraat 84.

 

Betalingen

 

• Bij boekingen onder de €250,00 brengen wij het volledige bedrag vooraf in rekening.
  Bij boekingen boven de €250,00 ontvangt u een factuur voor een aanbetaling van 25% van het totaalbedrag.

• Het restbedrag van de kosten (indien van toepassing) mag u in de receptie afrekenen met PIN/contant.

• De tijdens het verblijf genuttigde consumpties en/of diners kunnen op uw rekening worden geplaatst.

 

Annuleringen

 

• Bij annulering:

a. 31 dagen voor aanvang of eerder, is er de mogelijkheid de overnachting verplaatsen,

    hiervoor rekenen wij €5,00 administratiekosten p.p.

b. 30 tot 21 dagen voor aanvang, bent u verschuldigd 25% van de totale kamerprijs;

c. 21 tot 14 dagen voor aanvang, bent u verschuldigd 50% van de totale kamerprijs;

d. 14 tot 5 dagen voor aanvang, bent u verschuldigd 75% van de totale kamerprijs;

d. na 5 dagen / op de dag zelf / bij No Show betaalt u 100% van de totale kamerprijs.

    De nota wordt dan toegezonden. 

 

Tevens is het bij noodgevallen mogelijk om uw reservering te verplaatsen,
hiervoor rekenen wij €7,50 administratiekosten p.p.

 

 

Huisregels

 

• Het is niet toegestaan te roken in de kamers.

• Inchecken tussen 15.00 uur en 18.00 uur in de receptie op de Hoofdstraat 84.

• Uitchecken doet u voor 11.00 uur ’s ochtends in de receptie op de Hoofdstraat 84.

• Houd rekening met de andere hotelgasten.